Popis
úvod do marketingu
riadenie marketingovej činnosti
informačná sústava a marketingový výskum
správanie zákazníka
produkt
distribúcia
cena
pravidlá propagácie
nástroje propagácie
361 str.
3,00 €
Horáková Iveta
Grada
1992
1 na sklade
úvod do marketingu
riadenie marketingovej činnosti
informačná sústava a marketingový výskum
správanie zákazníka
produkt
distribúcia
cena
pravidlá propagácie
nástroje propagácie
361 str.
Aby sme vám poskytli tie najlepšie skúsenosti, používame technológie, ako sú súbory cookie na ukladanie a/alebo prístup k informáciám o zariadení. Súhlas s týmito technológiami nám umožní spracovávať údaje, ako je správanie pri prehliadaní alebo jedinečné ID na tejto stránke. Nesúhlas alebo odvolanie súhlasu môže nepriaznivo ovplyvniť určité vlastnosti a funkcie.